” Ah o bir ç’i bëre nënës”/ 22-vjeçari jep shpirt sepse piu shumë ilaçe gabim, momentet e fundit me nënën në spital përlotin botën

” Ah o bir ç’i bëre nënës”/ 22-vjeçari jep shpirt sepse piu shumë ilaçe gabim, momentet e fundit me nënën në spital përlotin botën

Të humbësh një fëmijë është dhimbja më e madhe, për një prind. E tillë është edhe historia e një nëne nga Kanadaj, e cila ka humbur djalin e saj 22 vjeç.

Një nënë po i thotë lamtumirë djalit të saj që po vdes

Michael Kent, një 22-vjeçar kanadez, ka vdekur tra gjik isht. Ai e kishte gjithë jetën përpara tij, por një gabim rinor i mori jetë. Sot nëna e tij Sherri, e cila ka zbuluar arsyen e vd e kjes së tij.

Michael, si të gjithë të rinjtë e moshës së tij, donte të tejkalonte kufijtë e tij dhe të provonte gjëra të reja. Ai piu shumë ilaçe, pasi iu tha se ato i sillnin një nivel të madh kënaqësie. Ilaçet që ia mori përdoren për të qetësuar dhimbjet, por i riu mori shumë kokërra.

Një nënë po i thotë lamtumirë djalit të saj që po vdes